Rozšiřujeme funkce a připravujeme zásadní upgrade aplikace

V uplynulém měsíci jsme pracovali na stabilitě systému a vychytávali zbývající mouchy. Tím nechceme říci, že je vše naprosto dokonalé, ale pracujeme na tom. Zásadně jsme rozšířili kartu zaměstnance, která teď umožňuje v systému ukládat více informací, jako je datum nástupu a druh smluvního vztahu. Protože údajů o zaměstnancích přibývá, vytvořili jsme zcela novou záložku v administrátorském rozhraní – Přehled zaměstnanců, na které vidíte parametry všech zaměstnanců a také je zde můžete měnit. Celou Vaši firmu máte jako na dlani.

Začínáme pracovat na evidenci docházky

Dalším následujícím logickým krokem, který bychom rádi zvládli ještě do konce tohoto roku, je evidence docházky. iDovolenku naučíme i ostatní druhy čerpání volna – neplacené volno, nemocenskou, lékaře, pohřeb i svatbu. Na konci měsíce tak budete mít v rukou jednoduchý nástroj, jak jedním kliknutím vygenerovat evidenci docházky, kterou naše inspektoráty práce tak rádi a často vyžadují.